Jonas Bane och Marie Picasso

Det var ju ett tag sen det kom ett inlägg om det här ämnet, men idag så blev det lite kompensation för det känner jag.
Skolan började ju 13 idag, så stod på odenplan och väntade på Becca. Så svisch, går en snubbe förbi mig, och det var fan igen mindre än JONAS BANE den snyggningen! Jag va WHAT?! Han gick in på åhléns och jag checkade in honom i fönstret lite, smsade Becca, kollade bort en sekund, och han var borta sen, så Becca fick inte se honom :(
Men det gjorde ju lätt min dag iaf! :D

HAHAHA :D


När jag sen går från bussen hemma i täby så möter jag Marie Picasso, med sin hund, hon som vann Idol de året Amanda var med. (som skulle vunnit)

Kommentarer
Postat av: Linnie

OMGOMGOMG!!!!! :OOOOOOOOOOOOO

JONAS <3<3<3<3<3

2010-08-17 @ 23:57:33
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Becca

Gaaah asså så jäkla synd att jag inte hann se honom! >< 8D

2010-08-18 @ 09:12:03
URL: http://rebesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0