Rag 2!

Kom på att jag glömt berätta om resten av resan, så vi tar det snabbt. Söndagen är ju redan avklarad.
Så, vi kom hem 3 typ, somnade kanske 4, upp vid 8 nästa morgon för att gå och jobba, jag var mest vid disken och bar ibland ut mat och så. Kul, men också väääldigt jobbigt, för hela kroppen. Förstår inte riktigt människor som har det som sitt heljobb, hur de klarar av det, men jag antar att man lär sig några knep.
Vid 5 slutade vi och jag och Pernilla gick och käkade. Sen fick vi problem för skjutsen till ett ställe en bit ifrån där vår dricka fanns bangade ur, så efter ha hängt lite nere på "samhället" gick vi hem till Pernilla och sov lite, och sedan typ 5 min innan bussen gick bestämde vi oss för att ta bussen till stället, så var bara att kuta ner och hoppa på cykeln och fort som fan ner till bussen. Fick vår dricka, åkte hem igen. Hälsade på Oksana på jobbet, sen hem igen och fixa oss inför kvällen.
Blev att dra ner till någon restaurang där några av Pernillas kompisar satt och sedan drog vi till en innergård och hängde där och drack och pratade. Men vi skulle sedan upp till "griscampingen"/"svincampingen", men det gick segt vid bordet. Pernilla smsade även med en snubbe hon träffat kvällen innan när jag försökte bli av med min galning, så sedan bestämde sig jag och Pernilla för att dra till Parken för att hon skulle få träffa den där snubben.
Vi kom dit, efter om och men, hahahaa. Han kom ut och mötte oss och vi gick hem till han och hans kompisars hus som de hyrt. De satt i soffan och mös och jag försökte fixa musik på nån dator där, funkade inte så bra. Så vi satt och snackade lite, så kommer hans 3 kompisar sen, och en av dom sätter sig vid mig. Så där sitter jag och Pernilla i ett random hus med varsin random kille, hahaha, garvar när jag tänker på det nu. Mys var det iaf, men vid 3-4 var det dags för oss att gå hem då vi var tvungna att jobba dagen efter igen. Hemvägen var bäst iaf, Pernilla sätter sig och kissar mitt i gatan, jag skriker att det får hon ju inte, till svar får man från en hukandes Pernilla: DET HÄR ÄR RÄTTVIK, HÄR GÖR VI VAD FAN VI VILL! Klockrent<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0