Take a look at me now

Ah men tja! Dalarna i helgen var riktigt najs, kom upp vid halv fem, träffade alla coolingar igen. Pernilla skulle ha fest hos sig den kvällen då hon fyllt år, blev riktigt kuligt! Fram tills typ 3 för min del, hahah hb är inte bästa grejen alltså. Lördagen blev det att dra ner på stan med Pernilla o killarna, vi käkade pizza! Sen för hos Pernilla, Clubb Etage på kvällen, ganska najs place! :D Dock stängde de 2, så då drog vi hem.
Söndagen var chill, åkte sen hem vid typ 2. Dock var hela den här helgen ännu ett bevis på hur jävla cp de flesta killarna är, men men. Papi o de andra mötte upp mig vid Centralen för vi skulle käka middag o fira mig. ASGOD mat, mongolisk buffé? Jag dog iaf. Fick fina presenter också, varav en är en åktur med luftballong med papi. Hur fan ska jag våga det?! men NAJS.
Skola hela veckan, dock är det ju chill schema, jobb idag, Alltid så nervös innan o vill typ inte, men väl där är det så jävla kul! Fick även med mig en muffins o en munk hem, munken var fan GODAST!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag är riktigt avis på luftballongsturen :( xD

2010-08-26 @ 11:21:59
URL: http://rebesha.blogg.se/
Postat av: louise

jc :)

2010-08-26 @ 16:41:59
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0