Dag 1!

AHMENTJA!
Så, söndags, tog tåget till Pernilla. Jag och Pernilla hem till Oksana och lämnade mina grejer hos henne eftersom vi skull sleepa där första natten, sen gick vi tillbaka till jobbet och hämtade Oksana som slutade då, så handlade vi mat och glaaaass! Sen hem och laga mat, äta, dricka pissäckligt vin, som vi inte ens drack upp för de smaka så skit, sen blev det mer glass, fixa sig och ner på "samhälle" som Pernilla kallar det ;D
Jävlar vad folk, najs var det iaf! Gick omkring där, träffade "fettot" råkade krama honom så han blev man ju inte av med i första taget sen! Sen så fick ju Pernilla lite action, så jag och Oksana drog iväg henne tillslut, så hamna vi på en bänk och det kom sedan några stockholmare!
Haha, det var också min namnsdag så jag fick lite grattis"saker" av en av snubbarna, sen gick vi mot statoil, jag med snubben. Och sen var ju han helt inne på att han skulle med hem och sova hos mig, nejtack. Men det visade sig att han bodde i lägenheten brevid Oksana med sina kompisar?! Så vi börja gå hemmåt, jag, Oksana, Pernilla och snubben, vid namn Daniel. Så kommer vi till en skog, jag känner inte igen mig, han måste pissa, Oksana och Pernilla går in i skogen, sen börjar de springa! fatta jag var det var frågan om och började springa jag med!! Mitt i en kolsvart skog, klockan 3 på natten/morgonen, fy faan i helvetet vad vi sprang! När vi kommit långt börjar vi gå, sen bestämmer vi oss för att springa lite mer, vi kan inte riskera något. Sen kommer vi till området Oksana bor, börjar gå där, men så har vi turen att Oksana vänder sig om och ser ATT SNUBBEN SPRINGER DÄR BAKOM OSS!! Fy helvete, vi bara sprang och gömde oss i närmsta buske! Sen stod vi där i säkert minst en kvart, han stod och spana, sen gick han runt andra hållet, så om det skulle varit dag och han vänt  sig om skulle han sett oss utan tvekan!
Så försvinner han lite så springer vi mot Oksanas hus och låser in oss! Fy helvete, läskigare har jag fan inte varit med om på senaste tiden. För vad fan kan en sån snubbe vara kapabel till, först kan han inte ta ett nej från mig att jag inte vill sova med honom, sen springer han efter oss i skogen, även fast han var full som en skit, vågar fan inte ens tänka på vad han skulle gjort om han hittade oss. Dock var han ganska liten, så vi tre skulle lätt tagit honom. Dock är det ju liite läskigt att de bodde i sthlm, jag kommer ju säkert ha oturen att stöta på honom någon gång...
Blev iaf sängen när vi kom hem, men tog ett tag att lugna ner sig efter springturen, men tillslut somna vi!
Kom på att jag vill skriva ner mycket av det som hände så jag delar upp det i dagarna ;D


Kommentarer
Postat av: mikkiela

MEN GUD VAD HEMSKT! Du hade lätt kunnat slå ner honom, ingen rör Louise utan hennes tillåtelse!

hihi <3

2010-08-06 @ 15:07:25
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hahahahhaha, det var Laaaaaars! xD

2010-08-06 @ 22:04:49
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0