You don't deserve anything with me after this

Så vad ska man säga, blev inget födelsedagsfirande av hos Oliver iaf. Av anledningar som stör mig enormt mycket och som jag hatar, men det här var sista gången jag tog skit iaf. Tänker fan inte låta folk hålla på såhär längre. Det är inte okej om du frågar mig iaf.
Så där blev typ min kväll förstörd, för det kom lite annat med och allt kändes bara jävligt pissigt och jag var liksom gaaaanska så säker på att inget gott kommer med något långvarigt med det andra könet, då jag får ett sms som lyser upp min kväll och jag blir glad igen och skiter i allt annat. Det finns fina personer också. Och just den här personen är lite extra fin.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

ÅÅÅåh, vem är det som är lite extra fin? :)



Ring/smsa mig om det är något, jag är faktiskt smartare än vad jag ser ut, hjärtat! xD <333

2010-08-06 @ 22:06:05
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Du vet ju vem det är Cia ;)



Alltid, du är bäst! <3

2010-08-07 @ 00:54:03
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0