Carpe diem quam minimum credula postero

Läser den här tjejens blogg, asnice!
Så hade hon länkat till det här inlägget, från hennes gamla blogg. Ja inte kunde jag låta bli att gråta iaf, så jävla orättvist.
Sjukt värd text att läsa. Även sådana saker som får mig att uppskatta just den dagen som är idag. Tänker att man ska fan bara leva för dagen, för vem vet vad som händer imorgon egentligen? Men sen imorgon, då är jag tillbaka i samma rutin, där jag bara går och väntar på nästa händelse, eller just den dagen, just den personen. Varför inte bara leva för idagidagidag, varje dag.
Tror fan att man skulle bli så mycket gladare och lyckligare. Och ärligt, då vet man ju säkert att vad som än händer, så är allt ändå bra, och de som betyder något, dem vet det.

fånga dagen, lita ej på morgondagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0