För vi dansar med vapen

På måndag ska på typ möte om en förhoppningsvis flytt till täby centrum, hoppas på att det går jävligt bra så jag kanske kan flytta dit. Skulle vara så mycket bättre med nära hem! Jobbade natt inatt, gick ganska bra, hann sova typ 2 h innan, så jag var inte lika död som förra gången. Dock lite wierd människor, tror dom ärligt att jag tänker följa med två okända killar när jag slutat jobbet, halv fem på morgonen, skulle inte tro det va!
Svårt att sova imorse, men tillslut somnade jag, för att drömma om jobbjobbjobb, det var ganska jobbigt. Men sen drömde jag även att jag åkte tunnelbana, och träffade på Rebecca och Fiona! Jävligt najs, vet ni inte vilka det är eller inte har sett deras serie på svt play, GÖR DET FÖR FAN! Såna där sköna underbara männiksor som jag ser upp till, älskar deras stil och allt med dom!
Igår när jag låg mitt i min sömn innan jobbet så blev jag så jävla sugen på utgång så messade cim, och fick sen med mig Micaela på kvällen också, så det blir The Bridge idag, Neon/Bacardi Breezer kväll, awesome hoppas jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0