I've got a lust for life

Riktigt näjs kväll igår! Micaela kom hit, vi förade lite och hade det najs, vi båda var nog redigt fulla när vi gick utanför min dörr! Men hade ju självklart färdmedel också! ;D
Väntade på Cim och Ted vid centralen, Tobias kunde inte komma för han jobbade. Så drog vi till The Bridge, hittade massa lysrör och fick lite självlysande färg. Jag och Micaela hittade några killar som vi målade på. Sen skulle vi dansa, sen blev jag kvar med "pannan" och Micaela försvann, och jag försvann med "pannan" bakom nånstans, men tillslut räddade Cim och Micaela mig och vi drog till donken. Underbar chickenwraaaaap!
Bussen hem, dog av ett helt sjukt sms. Fy fan, garvade så jag grät typ tusen gånger igår, fick jätte ont i magen :(
En jävla huvudvärk har dock växt fram under dagen, men fick massa gott fika hos min moster (Y)

mina skor var självlysande, och ja, jag tog dom med flit ;)


hittade någon snubbe som hade satsat på samma grej som mig, hade en illgrön mössa (Y), snodde den ett tag, upptäckte även hans cp tänder, o det visade sig att dom var fake! (och nej, det här är inte "pannan")


närbild!


Micaela tappade töjningen :( så hon fick stoppa in en glowstick istället, hon sov med den också, hahah! :D


Cim och Ted!


och ungefär såhär snygg var jag hela kvällen, tills mitt face blev helt nerkladdat, och mitt linne ska vi inte ens prata om...

Kommentarer
Postat av: mikkiela

alltså sms:et, jag dör!!! hahaha

skrev av det i ett dokument på datan så nu är det sparat för alltid!!! :D <3

2010-12-06 @ 16:47:55
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0