KLAAAAAANT :(

AAAAAAAH! Okej, måste bara avreagera mig liite. Jag var inne på någons profil som har den nya profilen på facebook, sen så fortsatte jag kolla på den personens profil samtidigt som jag förde musen mot vad jag trodde var "Min Profil" ikonen uppe till höger. Kommer in på min profil sen och ser att jag har den nya profilen, jävlar i helvetet, råkade jag trycka använd den nya profilen eller vad fan det stod. JÄVLA HELVETE. Jag som hatade den. Är faktiskt så otroligt jävla arg på mig själv just nu så ni anar inte alltså. Vill typ gråta. Men nej, okej. Hittade något om att man kunde logga ut från facebook i 12 h sen ska den va som vanligt, och att man kunde testa i 10 min? Testar i 10 min nu, sen ska jag fan testa det där med 12 h. Stod även något om att avaktivera sitt konto och sen börja igen, men låter lite för risky...
Men jaaaaa, jag kommer väl antagligen att vänja mig vid den nya skiten, och antagligen kommer allt att bytas så alla får den nya någon gång, så bättre att vara förberedd för att se det positivt?! -.-
Men jävla skit alltså, ledsen i ögat nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0