Lost weekend

Fredagen började hos Cecilia, blev middag. Sen drog vi in till stan, Kungsholmen, "hem" till Linda. Hade det mysigt där, sen vidare till Lobby. Inte världens bästa ställe om du frågar mig, var hemma vid 6.
Lördag sov jag och åt, jobbade natt, kom hem vid halv sex. Telefonen ringer mitt i min sömn och Hasse Basse den ungen lurar mig att det är "Burger King" som ringer, visade sig att klockan var halv åtta, och han var påväg hem, inte helt nykter ;P Men jag fick sova vidare och idag blev det julbord på Rånäs slott, massor av gott. Är fortfarande mätt! Provade bla på att äta kamel, känguru, larver och syrsor och sist men inte minst pytonormspaté!

Kommentarer
Postat av: thailack

Undvik strumpor och skor så gott du kan under läkningen så blir de nog bra! :)

2010-12-19 @ 23:36:55
URL: http://thailack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0