Rise up, don't fall down again

Det gick inte bra på mötet. Tänkte skriva självklart, men det ska jag inte, för det var inte självklart. Det var för att jag blir fast anställd inom en månad, och byter jag restaurang nu så kommer den nya chefen aldrig hinna se om jag är tillräckligt bra eller inte för att bli fast anställd, och då sparkar han mig troligtvis. Så det var ju det bästa egentligen. Bara hoppas att det löser sig på nuvarande med tider, det får jag veta idag.
Men har varit positiv hela dagen, och träffade Cia och Daniel i centrum direkt efter, så hann inte bli så nere. Sen satte det sig sötaste tjejen brevid mig på bussen hem, och bara: HEJ :D Hennes mamma bara skrattade :)
Nu ska jag äta, sen dra till jobbet, och sen ikväll fira Cecilia inne i stan! :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

självklart får man det! Bhn kommer från HM :)

2010-12-07 @ 17:31:16
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: jeanette

sv : de vet jag faktist inte till 100% du kan fråga dom på eras blogg. men tror de ska vara på allt sammanlagt :)

2010-12-08 @ 00:31:47
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0