^_^

Nu sitter jag hemma i täby. Kommer inte in på internet på min dator, så lånar mammas. När jag kom hem hit efter skolan spelade jag läänge länge Wolfenstein, så jävla kul. Förutom när det inte går bra, då slutade jag^^
Sen har jag plockat in mina kläder i garderoben, dock fick inte allt plats. Så det blir nog att rensa ut imorgon.
Eeeefter läxorna, ska jag försöka med iaf. Åh, får ångest över all läx skit. Men imorgon ska jag ta mig lite cappuccino och skriva på som fan, och sen belöna mig med spel! Låter som en bra plan som jag verkligen ska försöka hålla!
Nu ska jag nog gå och måla naglarna och sen spela lite innan jag lägger mig...Hehehe :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: daniel

haha gamern ;)

2010-02-08 @ 23:04:48
Postat av: daniel

btw såhär ser nya ut :)



http://www.youtube.com/watch?v=LN4GK2pDWyY

2010-02-08 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0