Hell no

I'm back, från att ha övningskört för första gången!! Jag satt helt seriöst och skrattade HELA tiden, på riktigt! Hahah, men det var askul och lätt efter ett tag. Dock är jag inte ute på vägarna ännu men det kmr.
Igår gick jag och la mig 22:30 och vakna 10:30, sov alltså nästan precis 12 timmar, vilket var väldigt skönt. Och najs att komma upp ganska tidigt. Hann också packa upp alla mina flyttkartonger igår, så nu ser mitt rum lite hemtrevligare ut.
   Fast idag blir det säng gång vid typ 02:30, för jag ska se filmen Elizabeth som börjar 00:00 för jag har en filmanalys att skriva om den o kmr inte ihåg allt efter att ha sett den i skolan...
Nu känner jag mig jävligt arg, men ändå bättre än vissa andra, för jag tar inte att man inte uppskattar vissa saker som man borde, great va? :)
Nu ska jag maila trafikläraren i skolan så att jag får kära där med!


Kommentarer
Postat av: becca

naaajs att du övningskört! :D måste också köra snart igen ;o

2010-02-13 @ 17:40:41
URL: http://rebesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0