Let's live happy

Jag känner mig väldigt glad inom mig just nu.
Det är faktsikt mycket bättre för alla om man tänker positivt och uppskattar viktiga saker.
Det är något jag har lärt mig nu. Nu har jag lärt mig det, lite sent, men bättre sent än aldrig.
Och jag kommer aldrig sluta hoppas.
Är man snäll mot andra och sig själv så tror jag man kommer grymt långt, och mår bra av det.
Man behöver inte gilla alla människor, men visa dom som betyder något för dig att dom gör det.
Jag gillar mig själv, dock har jag inte kommit så långt att jag ärligt kan säga att jag älskar mig själv. Men jag känner att det är nära.
Har ni någon gång ställt er framför spegeln, och sagt; Jag älskar dig, till dig själv?

Något jag mer lärt mig är att man kan faktiskt inte säga, mitt liv är inte bra, allt suger, jag pallar inte. För det är faktiskt du själv som väljer det, välj vad som gör dig lycklig, välj att göra saker som inte suger. Jag själv är den som har mest makt att styra över mitt liv, och hur jag vill må. Och jag tror de flesta männsikor vill må bra med sig själva och sin omgivning.
Så nu lever vi livet, och sprider lyckan över att vi finns och har underbara människor runt omrking oss!
Kärlek till er alla som betyder mycket för mig, ni vet vilka ni är sötisar :)


Kommentarer
Postat av: daniel

väldigt bra skrivet :)

2010-02-21 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0