3 januari

Känner mig död, är förjävla trött, även fast jag blev väckt 1, men fan, somnade tre. Jag vetefan vad felet är, jag blir galen. Blir det såhär när skolan börjar är jag körd. Fy fan, jag får panik för det känns fan som jag aldrig kommer somna, men sedan kl 3 försvinner jag. Men vafan varför tre! Jag la mig halv tio typ! Imorgon ska jag sätta klockan på typ åtta, så jag blir jävligt trött till kvällen.
Nu har jag iaf rensat ut mina garderober, ska bara tvätta dom, sen blir det väl att slänga ut en hylla och sen kanske tvätta golvet?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Tänkte göra exakt samma sak! får se om det funkar eller inte ;)

2010-01-04 @ 00:19:53
URL: http://linneacarlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0