8 januari

Nu sitter jag hemma hos Daniel, han slutar inte förens kl16.00, jag har varit här sen lite innan 11.00! Men så går det när man går i en skola som är skum, vår engelska lärare har struntat i våra 2 senaste lektioner! Hur kan han ens få lön?! Gosh. Men Daniel va iaf snäll så jag kunde åka hit direkt från skolan, och hans söta syster gjorde mat till mig med :)
Nu ska jag nog kolla någon mer film fast kommer förmodligen somna som jag gjorde till den förra. Jag är grym trött >.<

Såg denna videon på en blogg, tycker sånt här e förjävligt rent ut sagt!
Men jag varnar känsliga tittare!!!!
Iaf, vad jag inte fattar e varför han först slår, sen klappar, sen slår!
Djurplågeri

Kommentarer
Postat av: becca

Aha, okej :)

Haha, eller hur, Erik borde inte få lön! Han jobbar ju inte ;o ;o

2010-01-08 @ 15:16:18
URL: http://rebesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0