Breathe

Okej.
Fredagen spenderades som sagt först i skolan, sen hem en sväng, sen på kvällen drog jag mig till Söder där det blev film och träffa trevligt folk. Och under i princip heela filmen hade jag den sötaste hunden liggandes i mitt knä, sovandes, vill ha!
Lördagen blev det bio o käk med mami, matz och fredrik. Skulle sett Snabba Cash men blev, The imaginarium of doctor parnassus (mer om den i ett inlägg), sen Pizza Hut och hem. På kvällen kom jag på att Paradise Hotel XL visades så jag fick se mina missade avsnitt, lovely!
Nu sitter jag hemma i vallentuna hos papi, najs med internet iaf!
Sen var det ju faktiskt så att igår fyllde underbara Isabelle 19 ååååår! :D GRATTIS igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0