Körkort here I come!

STORT GRATTIS! BRA KÄMPAT!
Du tillhör en exklusiv skara som är motiverad och drivkraftig. Av nästan
100 trafikelever förra perioden så är det 19 personer som blev klara i tid,
däribland Du!

Detta är bara en liten del av det mail jag nu fått från min trafiklärare i skolan! Och nu får jag börja övningsköra i skolan f.o.m nästa vecka! Så jävla najs. Eftersom mina föräldrar konstigt nog inte fått sina handledarbevis ännu får jag väl passa på i skolan, har även tänkt försöka ta ut alla mina 20 gratis körlektioner innan sommarlovet så att när sedan fyller i augusti kan försöka klara det direkt! Fett taggad! Dock har jag inte ens suttit bakom ratten en endaste gång, kan jag klara det på ett halvår? KLART JAG KAN!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag tänkte att vi kunde länka varandra!

Ni länkar mig, och jag länkar er.



Kika in på min blogg för mer information!



Kram!

2010-01-31 @ 14:42:30
URL: http://isabellajafarzadeh.blogg.se/
Postat av: Linnea

Dom har problem med handledarbevisen har jag hört. Myndigheterna krånglar helt enkelt ;) min syster väntar på att mamma och pappa ska få sina också :P

2010-01-31 @ 21:32:09
URL: http://linneacarlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0