Ondast i världen.

Jag vet precis vad som gör ondast i hela världen.
Vad som verkligen gör så jävla ont som ingenting annat gör.
Jag tror inte ens en kniv i magen skulle göra ondare.
Ett ondare som man inte önskar någon människa, men ändå önskar den som gav en det onda.
För att den ska få veta hur ont det gör.
Men jag är inte en människa som klara onda saker bra.
Speciellt inte om ingen finns där.
Det är alltid jag ensam, skrikandes på hjälp till dom jag vågar prata med, men dom räcker inte ut sin hand utan fortsätter vidare till dom nya.
jag bara önskar du fanns där vid min sida, utan att bli arg över att jag bara försöker överleva det som du gjorde mot mig.

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

det går ALLTID att prata med mig, jag är en väldigt öppen människa av mig och dömmer aldrig. Och jag vill alltid hjälpa dom jag bryr mig om <3 Bara slå en pling eller sms

2010-01-07 @ 22:29:08
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ingen klarar onda saker bra, men an får försöka klara sig igenom det endå :)

2010-01-07 @ 23:07:15
URL: http://linneacarlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0