Push it to the limit

Första skoldagen, segt att gå upp. Men kom iväg, var där lite, sen hem o städa o sedan till papi en liten stund för sen kom 2 av mina kusiner o plocka upp mig och Fredrik, så åkte vi till Erik, deras bror/min andra kusin. Där väntade den fjärde kusinen! Haha, så fixade vi tacos o käkade, sen blev det spel: Alias. Fy fan vad roligt o najs spel! Jag o Johanna ägde iaf, dock blev vi snuvade på vinsten en ruta innan mål 2 ggr, inte okej!
PÅ måndag drar Johanna o Sara till L.A, Sara bor redan där men nu ska Johanna dit o plugga med. SÅ kanske blir ett besök där i sommar?!?!? :D
Nu är jag iaf hemma igen, eller, nä, i helvetet igen, fy fan. Är glad att jag sover hos Daniel imorgon. Bajs på skiten.
Kanske inte så konstigt att jag mår skit o tycker illa om mig själv när det är det man hör från en fucking vuxen människa?
Goodnight, mina ögon svider, men tog en snabb titt på mitt troligtvis bliviande schema till v3 eller va det blir, hm, ser ganska great ut va?

klicka

Kommentarer
Postat av: P.

Not your fault. Du är bra!!!

2010-01-08 @ 05:29:08
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: daniel

schemat ser asnajs ut :)

2010-01-08 @ 07:18:56
Postat av: isabelle eriksson

hm blir så ibland :( <333

2010-01-08 @ 08:34:13
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: becca

Najs schema! Lyllos att ni inte har trafik!

Men skulle inte du ha någon 50p kurs också? Eller valde du bort den? ;D :D

2010-01-08 @ 11:32:14
URL: http://rebesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0