Shorty-Allting känns hopplöst

http://www.youtube.com/watch?v=5XXROgDo9Uc
Såhär är det

Undra vad livet hade blivit om det aldrig hade hänt
bråken och tårar alla gånger jag blev skrämd,
Dom säger det ordnar sig men allting kört,
Så jag blir galen utav kvalen,
att inte kunna göra det jag vill har du svaren?
varför händer detta mig är jag inte värd mer?
Har jag inte haft nog det som jag upplevt?
Efter konsekvenserna av andras misstag,
Dom säger håll huvudet högt i morgon är en ny dag,
Så jag blundar så hårt jag kunnat
drömmer mig bort till någonting annorlunda
men vaknar upp i samma situation jag lägger svart på vitt,
tiden har gått men fattar knappt någonting,
var tog mitt liv vägen när ska det vända,
försöker mitt bästa men det kommer aldrig att hända


Stannar hemma ensam för jag vill inte gå,
Jag tittar upp mot ingenting för jag kan inte förstå
Hur allting flyter samman när allt känns så här,
Varför känns allt så konstigt och så hopplöst i denna värld.

Alla åren som sprang förbi men ingen fattar,
Jag hatar det faktum att jag gråter mer än skrattar,
vad har jag kvar, fick inget val
Något inombords som säger allting är kört
Jag har slitit som ett djur men jag känner mig död,
Jag gråter och förstår att jag faktiskt lever än
Men jag orkar inte gråta längre kan du ta bort dom ikväll?
Försöker tränga bort för i ögonen är det fullt
Det känns som psyket redan är beredd på att ge upp
Så jag sluta treva sluta skeva
gav år av försök för att kunna överleva,
Jag mår inte bra för att allting sätter hinder
Jag försöker hålla huvudet högt men tårarna rinner,
Så här har du frågan vart e min låga?
Vart e ljuset som du stal i allt det svåra???

Kommentarer
Postat av: Linnea

Precis som din kommentar efter varje inlägg säger:

du är bra!

Tänk på det, du är bra! så är det bara, det kan ingen göra något åt, eller ta ifrån dig :)

du är bra!

2010-01-11 @ 21:48:36
URL: http://linneacarlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0