Always in our hearts

Blidöresan var bästbästbäst, men det är ju klart det inte kan bli annat med de bästa tjejerna<3 Så skönt att bara vara där och ha det supernajs. Dock kom ju Lars och förstörde festen i onsdagsnatt, men vi hade jävligt kul tills dess iaf. Bara vänta på bilderna, sen har ju jag en video, men kanske inte riktigt facebook material... ;)
Stranden hela dagen igår iaf, jag trodde inte att jag fick någon färg, alls. Går hem sen och min kropp är förstörd, jag är röd överallt förutom baksidan av benen, och det gör sjuuukt ont, men blir ju brun sen.

Sen ringde min mami precis när vi kom från stranden igår, och berättade att min älskade kissekatt Skrållan blivit påkörd precis utanför huset i Söderhamn. Jag börja gråta som fan. Bästa katten ever, som levt i typ 10 år, och så ska hon bli överkörd av ett jävla cp som inte ens borde ha körkort :( Hon var alltid så söt, ska leta fram bilderna på henne när hon va kattunge. Nu blev jag bara jätte ledsen igen :(
RIP <3

Kommentarer
Postat av: mikkiela

internet-hug <3

2010-07-16 @ 18:55:21
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Lars <3

2010-07-18 @ 22:29:23
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0