Am I the one who's gonna bring you back?

Vaknade upp imorse riktigt sjuk, hade ju typ ingen röst kvar igår när vi var hos Benita, men då var det det enda, dock hoppades jag på ingen röst idag så jag skulle slippa jobbet, right back at me. Skulle mycket hellre suttit på jobbet än vara sjuk!
Sen ringde Oliver imorse och ville att jag skulle följa med och spela volleyboll, men det kunde jag ju verkligen inte heller :(
Fick också ett sms om grillning av Kristoffer, same shit där. Typiskt.
Hoppas på att må bättre imorgon, för då blir det in till Odenplan och snack om jobb med Benitas dotters pojkvän som är chef på stället, berättar imorgon när jag varit där!
Nu blir det nog mer frysa och sova av :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0