Great night, bad day

Inte okej alltså. Idag mår man ju som man förtjänar. Rent utsagt pissigt alltså.
men hade en förjävla bra kväll på Lidingö hos Cim igår. MYS. Fick ett efterlängtat nummer också.
Dock var alla andra typ borta helt plötsligt, så jag, Linn, Cim och Ted skulle gå och bada, bara Cim och Ted som badade. Sen fick jag och Linn sova kvar istället för att åka till mig och sova, så vi kollade på en cp film men alla var så fulla så vi somna förutom Cim som kollade färdigt filmen, som typ började med mjukporr enligt Cim och slutade med styckning enligt mig.
Nu är jag hemma och måste sova!

Kommentarer
Postat av: Linnie

Hahah asså jag har varit som en zombie hela dagen! Blääää.

2010-07-24 @ 15:12:49
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0