Push it to the limit

Idag fyller min underbara mami år, grattis till henne igen!
Så har blivit maaaaassa tårta för min del nu, ganska så mätt. Fast bara på tårta, är typ hungrig på mat.. Sushi skulle va jäkligt najs!
Trött är jag också, då jag blev fast vid datorn till ungefär 4 imorse, men det var najs.
Tråkigt som fan har jag nu, så blir antingen lite Grey's, städa rummet, eller träna kanske. Fa-an vad najs det skulle vara att ta en runda i spåret! Musik i öronen och bara köra!
Räknade också ut att jag tjänat ihop minst 3000 kr på jobbet efter att ha jobbat i 4 veckor nu! Så om jag kör minst en månad till, men tar flera pass än bara 3/v, ja då jävlar kan jag nog komma upp i 5000 den månaden, och då blir det 8000 kr, känns ganska mycket bättre än ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0