Shake it

GOSH vad det är varmt, men jag klagar inte, för det sa jag i vintras att jag inte skulle göra, för vintern var hemsk, sommaren är ju bara underbar, och det är ju bara varmt liksom. NAJS, men liite jobbigt.
Hemma hos mami nu iaf, blev jobb igår, sen hem till Kristoffer för att se fotbolls VM finalen med en av hans kompisar också, plus öl. Haha, vad händer med mig, fotboll och öl?! Matchen var ju iaf jävligt tråkig, hände ju typ inget, det är ju bara en hög med killar som är smygbögar och ska kramas eller ligga ner och låtsas gråta så det får bli lite action -.-
Sen blev det natt bad, för killarna då, never att jag gick i vattnet när det hoppade massa fiskar där, plus att det var kolsvart! Tillbaka och chill på balkongen, sen drog snubben vid namn Henrik typ halv tre, och vi kollade lite Futurama, sen somnade jag visst vid typ halv fyra, så då gick vi och sov. Drog ganska tidigt imorse, hämtade grejer hos papi, nu måste jag fräscha upp min inför jobbet. Inte taggad, men men. Blidö på onsdag! :D

Kommentarer
Postat av: becca

ja det är gaaaalet varmt! kul att du har kul iaf! :D

2010-07-12 @ 20:35:39
URL: http://rebesha.blogg.se/
Postat av: isabelle eriksson

BLIDÖ`?!?!?!

2010-07-13 @ 20:46:32
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0