Sometimes, just the way they make me feel

Hur kommer det sig att man kan bli besviken på 4 personer inom loppet av 1 (nästan 2) dagar?
En av personerna spelar det inte så stor roll med längre, för jag hade egentligen inte väntat mig något, jag visste hur det skulle sluta, så inte så stor besvikelse där.
En annan trodde jag på men hade det även på känn att det skulle hända, och det hände. Men fixade sig, typ.
De två sista är två personer jag ändå typ inte känner/precis lärt känna. Så jag borde väl inte anta att dom är som mig, minns typ det mesta från det mesta med alla personer. Så jag kan ju egentligen inte blame them liksom, för att inte minnas vissa saker.
Men jag kan inte hjälpa att just idag bli besviken. Det går inte att inte bli när antalet blir 4 st. När jag idag bara har haft en lite dålig dag. För idag skulle ju som sagt blivit en bra dag.
Egentligen vill jag inte ens skriva det här, för jag mår så jäkla bra annars, och jag pallar inte med att bloggen ska bli mer deppig än vad jag tidigare slängt i den. Men jag antar att alla har rätt till ett sånt här inlägg lite då och då.
Sen kan jag ju bara tillägga att det finns 6 personer som jag inte blir besviken på, som jag tycker jättebra om och som alltid får mig glad, och er skulle jag aldrig ta för givet, för ni är för bra för det, och ni skulle aldrig ta mig för givet.
cecilia. linn. micaela. louise. rebecca. cim.

Kommentarer
Postat av: Linn

I LOVE YOU <33333 Det är bara att höra av dig om du vill prata. PUSS! <3

2010-07-28 @ 12:00:36
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Men lilla sötis då! När jag läste texten blev jag jätteorolig och trodde att jag gjort nåt, men som tur var hade jag itne det xD <33333333

2010-07-29 @ 22:22:25
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/
Postat av: mikkiela

finis <3

2010-08-05 @ 20:01:12
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0