Talk like an angel

Jaaa hörrni, snacka om att det är riktigt varmt!
Blev ju jobb igår, sen hade jag pratat med Oliver innan i tele, och jag avslöjade att jag ännu inte hade badat en enda gång det här året, så då bestämde vi oss för att bada efter jag slutat från jobbet. Så drog till honom efter jobbet, och vi försökte oss på att göra mat, men det blev ju dock jävligt fail, hahah så jävla kul! Sen vid typ, halv tolv tog vi hans bli och åkte till typ, Flatenbadet, mörkt var det! Men inte ens kallt, vi hoppade i fett fort, så nu har jag det avklarat.
Sen blev det chill i bilen, tillbaka hem till honom och typ äta mackor, sen somna vi framför tv:n, så vi gick och la oss men vaknade ganska tidigt. Bör tilläggas att det fa-an var typ 39 grader i hans kök idag?! Chill resten av dagen tills jag drog till jobbet igen. Har haft jävligt kul iaf, och han är fan grym på att sjunga, men skyller på att han inte orkar söka till Idol? Haha, aja, imorgon blir det iaf Blidö finally! GRYMT NAJS. Kommer hem på fredag, så vi höres nog då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0