Such a beautiful lie

WOHO! Så har man skaffat sig ett till jobb idag då! På Burger KingOdenplan! Asbra, plus att det är ju fett nära skolan! Och om det går bra och jag får fortsätta efter jag provjobbat så har jag jobb där tills minst Januari nästa år iaf! Troligtvis kan jag nos sluta på sommarjobbet jag har nu också lite tidigare än jag planerat också, jävligt skönt, för fy fan vad trött jag är på det, hehe.
Dock mår jag fortfarande inte så bra idag, plus att jag typ inte kan röra huvudet för jag har så ont i nacken. Så blir nog att sätta på lite Grey's Anatomy eller kanske sova lite.

Don't have too much to say
'Cause this is just a game

It's a beautiful lie
It's a perfect denial
Such a beautiful lie to believe in
So beautiful, beautiful
That makes me

Ohhhhh

Kommentarer
Postat av: Becca

Asså det är fett grymt att du fick jobbet :D Kommer du jobba vardagar efter skolan då eller? ;P

2010-07-19 @ 19:52:32
URL: http://rebesha.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: ja det är den bästa konserten jag varit på med honom :D

2010-07-19 @ 20:10:13
URL: http://feliciahammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0