Inspiration

Holy shit! I fucking love these moments, man ser den här videon och så bara: BAAAAAAM!



Låten var helt okej, men videon. GOSH. Älskar den, för fy faaaan vad inspiration den ger! Helt otroligt, min hjärna blir helt galen av att se den typ :D Sminkningar, kläder, smycken, rubbet fan. Om jag inte var sjuk och inte pallade göra så mycket så skulle mycket av det där redan varit gjort!
Vilket får mig ännu mer att göra en till grej som jag vill göra efter gymnasiet, gå en make-up artist kurs, finns såna som är ungefär 6 månader, dock är dom väldigt dyra. Tror upp mot 60 tusen har jag för mig. Men jag vill verkligen göra det, och en sån här video ger ju bara grymt med inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0