You were delicate and hard to find.

När skrev jag senast? Torsdag, juste, blev en fucking underbar spring runda som satte sina spår så jag sitter fortfarande här med träningsvärk, men det är inget att klaga på!
Fredag: Vaknar, chillar, syr ett par shorts, igen. Sedan bar det av in till Årsta för att hälsa på några äldre släktingar till mami som också fyllde år, massa fika där. Efter det var det planerat för mig att dra till Rålis för att möta Kristoffer och några av hans vänner, så dit bar det av. Grymt bra väder, as schysst folk, och faktiskt, god öl. Haha, vid halv tio började vi åka mot en av tjejernas lägenhet i Bromma.
Under tiden hade jag och en annan snubbe upptäckt att vi båda var Lejon (stjärntecken) så vi bestämde oss för att fråga alla vi mötte om vi kunde hitta fler, för vi är ju lite speciella. Men nej, vi frågade typ 40 pers, men INGEN?! Stört.
Jag höll iaf på att pissa på mig, så det blev en snabbis på toan på Donken innan vi for hem till henne och fortsatte chillandet. Galet kul. Men efter ett tag så bestämde sig jag och det andra Lejonet, vid riktiga namn; Oliver, för att gå ut och se om vi kunde hitta käk. Sagt och gjort, där gick vi utan skor och letade mat/lejon. Fail på båda punkterna, man fan vilken promenad alltså! Några stopp blev det påvägen, men bästa var lätt fontänen!
Sen ringde Kristoffer och dom var redan påväg hem, det hade nu alltså gått ca 1 o en halv timme sen vi började vår promenad, så vi fick försöka leta oss tillbaka till tjejens lägenhet, och hon var så snäll att hon offrade sig att sova på soffan och vi fick hennes madrass på golvet! ++++ nattmat= pyttipanna med vin blandat med fanta, medans hon kör gärnet på webbcamchatt. Nasty shit.
Grym natt på golvmadrassen, sen bar det av hemmåt, med lite viktiga stopp på vägen som inte behöver nämnas dock... Men bara hoppas på det bästa nu iaf.
Så stressade hem och fixade inför mami's 50 år grejs, åååt massor, var trött så inihelvete, så nu sitter jag hemma hos papi. Jobb imorgon, pallar inte men aja. Därför måste jag sooova nu, och jag vet att ni älskar den låånga texten, men jag gillar att skriva och ni behöver ju inte läsa om mitt underbara liv om ni inte vill ;)
GODNATT.

PS, får ju inte glömma FISKEN! blir att leta upp på fejjan!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hihi, kul med fezt :D

2010-07-11 @ 11:12:19
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: YES! :D

2010-07-12 @ 14:49:21
URL: http://http://partypussy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0