And nothing else

Satte klockan på ringning så imorse vaknade jag ganska tidigt. Mår grymt mycket bättre idag, dock gör fortfarande min hals dö ont, huvudet med. Men får ta en tablett och se vad som händer, ingen feber idag iaf!
Ann (styvmor) fyller år idag, så det kommer lite folk hit snart. Grattis till henne, igen!
Sen ska jag till Brottby kl 5 för möte om orienteringslägret för småttingarna nästa vecka som jag ska hjälpa till lite på, najs! Ska vara en indian! Det ni! ;D
Dock tycker jag det är ganska komiskt att det var typ just vid den här tiden förra året som jag blev sjuk, körtelfeber, innan skolavslutningen och innan det här lägret, som jag då var tvungen att tacka nej till. Men nu är ju sjukheten nästan över, och körtelfeber får man ju bara en gång. Så nu kör vi! Men det är ju inga direkta tveksamheter att sjukheten beror på stressen och skolan, eftersom det nu är precis innan skolan ska sluta och det känns som jag har sjukt mycet att göra, dock stämmer det inte riktigt längre, men på något konstigt sätt så tror jag det...
Jaja, tårta idag, brottby kl 5, hem och se tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0