Angels lie to keep control

Självklart. Nu har min kropp sagt ifrån, igen. Utslaget på handen är nästan borta, men då tänker väl min kropp att eftersom jag inte gjort någonting åt detta så måste den verkligen säga ifrån så det blir skärpning. Dit it? OHYES. Idag dör min kropp, rör mig i princip i fucking slow motion, vill helst inte svälja heller. HUNGRIG!
Varför kan jag inte bara göra det jag ska, och sen slipper jag stress och att min kropp säger ifrån på alla möjliga jobbiga och dåliga sätt?! Så jag har två alternativ, antingen chillar jag bara den här helgen och försöker må bättre, sen tar tag i skolgrejset. Eller så gör jag skolgrejset nu och så kommer ju allting annat falla på plats sedan.
Den andra låter nog bäst, även om det kommer gå i slow motion så kommer det bli gjort, sakta men säkert.
fan vad jag inte orkar, ni får en grym grym grym låt också, texten och musiken och rösten: obeskrivligt.
slipknot-snuff

det är videon, så lite konstiga ljud i början om man inte tittar på den, men jag tycker man ska lyssna på den utan att se videon först. Hörlurar och sen bara blunda och lyssna.
Sen kan man se videon, för då intresserar man sig bara för vad som händer i den och inte hur låten är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0