Bump in the road

1. Jag har insett att min sista kyss var ett hejdå på en buss i märsta
2. Jag lyssnar på armand mirpour
3. Jag pratar gärna med människor jag tycker är bra
4. Jag älskar/tycker om när en låt får en att bli lycklig.
5. Min bästa vän har jag inte pratat med på snart en månad
6. Min första riktiga kyss var nog ganska så bäst
7. Jag avskyr när folk frågar om saker bara för att vara trevlig=bryr sig inte
8. Jag hatar att bli sviken
9. Kärlek är grymt
10. Äktenskap är
väldigt fint om det är rätt

11. Någonstans, tänker någon att denne är jävligt bra
12. Jag kommer alltid att ha dörren på glänt till ett speciellt rum
13. Jag är hemligt förälskad i choklad och musik
14. Sist jag grät kan jag inte ens minnas?! underverk fan
15. Min mobiltelefon går jag helst inte någonstans utan
16. När jag vaknar på morgonen kommer jag att vara väldigt glad de närmaste ca 2 mån
17. Innan jag går och lägger mig tänker jag på allt jag inte har kunnat tänka på under dagen
18. Just nu tänker jag på att jag längtar efter båt-maten imorgon!
19. Bebisar är så jävla underbart söta att jag vill ha en så fort jag ser en!
20. På min Myspace får jag göra vad jag vill, om jag skulle ha en dvs
21. Idag ska jag skriva och vara glad
22. I kväll ska jag fortsätta skriva och vara glad
23. I morgon kommer jag sova ut, skriva lite mer, åka båt!
24. Jag vill verkligen vara just den jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0