Nothing can stop me now, 'cause I just don't care

Efter mycket om och men så blev det beställt, och idag hämtade mami ut det vi beställt! Min underbara armring, som är som en orm! Åh, jag hatar ju verkligen ormar, men älskar allt som har med det att göra förutom riktiga ormen liksom, kanske för att jag är så sjukt rädd för dom så det blir så spännande!

mini klickbar närbild, lite suddig dock. en oversize T o ett linne var det också

Btw, på franskan igår var det bara jag och en tjej till, så vi fick sitta och läsa och prata hela lektionen, och det gick grymt bra. Och han sa att jag hade förändrats jätte mycket och blivit mycket bättre! Fan vad glad man blir av sånt, dock är det ju lite lättare när det bara är jag och en tjej till som ska läsa, känner man sig liksom lite tryggare eller vad man säger, men jag kan iaf läsa franska högt jävligt bra!
Och idag på körlektionen fick jag köra svårare, och det avslutades med att jag fick köra tillbaka till skolan också, mitt i stan! Fick även backa in på en mini, usch de va jobbigt. = GLAD iaf!

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig :) kram

2010-06-12 @ 01:32:37
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

oh vad snygg armring! vart beställde du den?:)

2010-06-15 @ 12:36:40
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh då måste jag verkligen kolla in den! :)

2010-06-18 @ 11:33:14
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0