There goes the fear

På ett sätt mår jag så jävla bra just nu, och det är så grymt skönt! Jag älskar känslan av att må riktigt bra, lycka. Det är ju meningen med livet, enligt mig. Tänk er själva när ni är lyckliga, eller när ni nån gång känt er lyckliga, då finns det ju inget som kan bli bättre, utan man vill bara vara.
Dock så finns det något litet som inte riktigt stämmer, som är lite bra, men ända inte helt, och jag önskar det var det. Men jag kan inte göra något åt det. Skolan är i alla fall slut snart, eller, 3 veckor.
Nu ska jag dra och vara barnvakt, tar nog med mig någon läxa då det blir över kvällen och lillen lägger sig nog ganska tidigt så då får jag sysselsätta mig med annat. Later.

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

Så jävla sjukt och läskigt!!!!

2010-06-05 @ 23:34:32
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0