Tja! :D bästa dagen idag eller vad säger...

Tja! :D bästa dagen idag eller vad säger ni? Fy fan, well dagen började väl helt okej. Sen åker jag tåget till täby, går in på Make Up Store och köper lite grejs för mina presentkort jag fick i julklapp. Sen börjar jag gå hemåt. Då kommer jag på det! Den underbaraste saken som kan hända om ens mamma jobbar till 9 på kvällen och brorsan slutar typ 4; jag har glömt mina nycklar hemma! BRA JOBBAT LOUISE! Så jag fick ett utbrott, typ. Men klarade mig från att gråta som jag lätt gör vid såna här typiska händelser, och tänkte att det bara är att göra det bästa av situationen, alltså sitta ute på gården att plugga... Men oturen var inte slut där, utan självklart var jag tvungen att trampa i det stösta tuggummit ever! Men sen ordnar bästa mami så hennes jobbar kompis som ska hem kan ta mammas mycket och så plockar jag den när hennes tåg åker förbi täby. Så nu går jag ute i det underbara vädret och luktar på mitt doft prov av parfym som jag fick på MUS. Sen får jag sitta på tågstationen och plugga psykologi tills tåget med mina nycklar kommer. BYE!


Kommentarer
Postat av: Becca

Omg skrev du hela det här inlägget med mobilen?! 8O skills!

2010-06-01 @ 15:30:24
URL: http://rebesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0