What am I fighting for?

Nu är jag tillbaka, har sommarlov och inga mer skolarbeten kvar. Klarade av matten gjorde jag också tillslut.
Hänt annars då? Inte så mycket, fast ändå jävligt mycket kan man nog säga.
Den största och bästa saken är iaf att jag mår grymt bra just nu, trodde aldrig jag skulle kunna må såhär bra, ensam. Men jag skulle ärligt talat säga att jag är lycklig nu. Så jag har kommit jävligt långt. Vilket är underbart, tänk att kunna må såhär bra av att bara vara själv och vara sig själv. Att kunna älska sig själv, istället för att hata sig själv och försöka ändra allt på sin kropp för att bli någon värd att älskas. Inte okej.
Men nu ska jag gå till Vallentuna, möta mami, köra bil till Täby, åke båt, ÄTAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0