You take away the biggest part of me

Idag var en jobbig dag. Drömde att jag försov mig och vaknade 15:30, dock var ju inte den drömmen sann utan jag vaknade 11:30. Men sen har jag bara skrivit och skrivit. Hann inte ens färdigt förens jag insåg att jag hade räknat fel på tiden så kl 15:10 kom jag på att duscha borde jag göra nuuuu. Då jag egentligen skulle gått till bussen 15:30 och innan det skulle ha ätit lunch och duschat, och skrivit färdigt. Så det blev stress, men papi skjutsade mig sedan till Danderyd och jag drog till jobbet.
Skavsår av mina nya fina skor fick jag sen också.
Nu tänte jag iaf sova så jag kommer upp någorlunda tidigt imorgon, hel ledig dag. Skönt som fan, funtar på att träna, sola, äta. Bara chilla galet.



stört snygg bil när jag vandrade mot tåget i märsta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0