You're the only one who knows

Smsar med tre personern samtidigt, och alla tre lyckades skicka sms om att de skulle sova precis samma minut, hahah^^
Idag gick det asabra på jobbet, mitt bästa resultat hittills!
När vi hade möte i början av jobbet så kommer Kebron in i rummet också, en snubbe från min skola som jag gick i franskan med, så hade han börjat jobba där igår, kuligt kuligt! Sen blev det åka hemmåt, då träffade jag på en snubbe från mitt jobb som flyttat upp några våningar till det lite mer bättre betalda jobbet, men jag gick av tunnelbanan precis när han skulle på så det blev bara en kram. När jag gick hem från tåget sen och gick förbi hundklubben som finns vid mig så står det en bil där, och sen ser jag en man som lyfter upp något och sedan slänger ner det på marken och trycker ner den, japp, hans hund. Usch, den bara skrek. Sen gjorde han massa mer saker och jag fick bara mer ont i magen. Hatar när människor skaffar djur/barn men inte kan ta hand om det.


Kommentarer
Postat av: mikkiela

MEN FYFAN, sjuka människor det finns!

2010-07-01 @ 17:22:31
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0