An American Crime

La in nya filmer på mobilen igår, och har idag sett färdigt An American Crime. Den är baserad på en sann händelse och själva händelserna och grejerna i filmen är baserade på de riktiga vittnes målen. Jävlar säger jag bara, för det första älskar jag 'based on a true story' filmer. Sen så var den så hemsk, så sjukt att det kan hända. Att folk låter det hända! Men spännande också, så nu ska jag sätta mig och leta upp grejs om det som hände, 1965.
Btw är tjejen från Juno med, Ellen Page. Sen skymtas även Jeremy Sumpter tror jag han heter, som spelade Peter Pan. Flera andra igen kända också.
Så jävla värd att se!


Hon tvingas bl.a. trycka upp en glas flaska i sig själv, hon tvingas bo nere i källaren och dit kmr de andra barnen och slår henne, bränner henne. Ristar in saker i henne. Tyvärr slutade det inte bra heller. Hur fan kan sånt här hända på riktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0