Be aggressive, be be aggressive

HAHAH, jag o min mami håller på o försöker fixa datorer o skrivare o allt.
Så sitter hon vid stationära, har bärbara på samma skrivbord framför sig o ska pröva skriva en sak på bärbara, så funkar det inte. Sen börjar hon garva som fan o upptäcker att hon skrivit på stationäras tangentbord!
Sen ska hon öppna en mapp, men då funkar inte musen, ändå tills hon upptäcker att det var musen till den stationära också... Börjar asgarva så fort jag tänker på det! Dock kanske de inte låter så kul för er, men de va det när hon sitter där o blir så arg över allt, o sen ba, oj juste. :)

Kommentarer
Postat av: mikkiela

hahaha typiskt mammor, min är precis likadan XD

en gång när hon skulle starta nya datorn så klickade hon på den gamla (som står undanställd dessutom) och ba: Varför funkar inte nya datorn för? Jag har ju satt på den!!! Jag klickade ju här som man ska!

Jag: Mamma... det där är gamla datorn...

haha

2010-03-10 @ 17:39:21
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: isabelle eriksson

HON ÄR SÅ SÖÖÖÖÖT!

2010-03-10 @ 19:02:39
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0