OOOOORKA

1. Har du ett par rosa string? Nepp
2. Vem var den senaste du pussade? Det var väl Daniel nån gång i november
3. Vad har du för bhstorlek? 75 b
4. Trivs du med det? Ohyes!
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Det orkar jag fan inte räkna
6. Gillar du nån nu? Jag gillar mig själv otroligt mycket just nu!
7. Vad gjorde du inatt? Åt BJ, pratade, kollade film, sov
8. Och i förrgår natt? Sov
9. Vad gör du innan du ska sova? Tänker på najsiga saker/spelar tetris/slocknar direkt
10. Kan du prata med din mamma om allt? Ja i princip
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Självklart
12. Har du varit gravid? Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Om man har en pojkvän, o han friar som i att gifta sig; nej, men förlovning tycker jag är fint.
14. Choklad eller glass? Chokladglass, annars; choklad i mängder jaTACK!
15. Push-up eller T-shirtbh? Push-up ffs!
16. String eller hipsters? Beror ju på vad man ha för kläder över, men gillar båda.
17. Klackskor eller sneakers? Beror på tillfälle, men båda är jävligt najs, men då ska de va Converse!
18. Kjol/klänning eller jeans? Älskar kjol/klänning, men jeans är förjävla skönt ibland

Tio fakta
1. Hemstad/ort - Stockholm, täby/vallentuna
2. Hårfärg - Ganska ljus i guess
3. Längd - 173?
4. Frisyr - Ganska långt, typ vid brösten, men skulle gärna ha till under brösten!
5. Ögonfärg - blågrå
6. Skostorlek - 39/40/41
7. Humör - Glad thank god!
9. Civilstatus - Singel ;) hahahah
10. Vänster eller högerhänt - Höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? Ja, en gång
2. Tror du på kärlek? Ja som fan
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Nej jag ångrar inget
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja det är för tillfället helt krossat, men någar bitar har börjat falla på plats. Men det tar lång tid
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Doubt it
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nepp, men min kärlek blev min bästa vän
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Vene, finns ju några man älskar men typ aldrig sagt de till
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nej
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Ingen aning
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tror inte man kan bli kär vid första ögonkastet, men intresserad, man kan inte bli kär i någon man inte känner

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? Kärlek
2. Cider eller öl? Cider
3. Dag eller natt? Båda!
4. One night stand eller förhållande? Förhållande i guess
6. Pepsi eller cola? cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? beror på humör
8. Färgfoto eller svartvita? båda, det beror ju på motivet, svart vit kan vara grymt awesome men färg också
9. Telefonkontakt eller face to face? face oftast
10. Bilddagboken eller myspace? hahah, inget direkt fan av myspace så får bli bdb

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? No
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? Ärligt, ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja det har jag nog, men det är bara lära sig av sina misstag o leva med allt, för de går inte att göra ogjort
4. Har du hoppat bungy jump? Nej skulle aldrig i mitt liv våga, eller, kanske för en miljon...
5. Har du nånsin varit med i en olycka? Yes
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Nej det går ju inte eftersom man typ alltid äter tårta med någon, men skulle jag va ensam en födelsedag någon gång i framtiden; LÄTT!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Typ inte
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej men fett coolt
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Mhm
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? Well, igår var senaste gången, nu är den pretty awesome igen

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? Ja, alla söta vänner som det var för länge sen man träffade!
2. Är du glad? Ja just nu är jag det
3. Är du fundersam? Vääääldigt fundersam!
4. Är du uttråkad? Nej, dock brode jag sätta igång med matten, nu...
5. Är du tysk? nej
7. Är du italienare? ja veeeerkligen, not
8. Är du fransk? nepp, men lite franska kan jag iaf ;)
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? dom har aldrig varit det
10. Gillar du någon just nu? mig själv!

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? 16:28
2. Namn? Louise
3. Vart bor du? täby nu
4. Hur många barn vill du ha? 2/3 eller mer kanske
5. Vill du gifta dig? ohyes
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Om jag orkar eller inte vill slaffa blir det skära, är jag ensam/med folk jag känner mig väldigt trygg med kan jag rulla
7. Har du ätit sushi? Yes, love de första ca 5 bitarna sen kan jag spy på de om jag äter mer.
8. Favoritglass? twister på sommaren
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? ett
10. Humör? glad

Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? neeej
2. Har du en hund? inte längre
3. Sover du helst själv eller med någon? med någon
4. Tror du på spöken? yes

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? yeaaah, why not
2. Skulle du vilja väga mer? japp :)
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? nepp

Kan
1. Kan du röra på öronen? naej
2. Kan du slicka dig på näsan? nej min tunga e kort :(
3. Kan du kolla i kors med ögonen? klart!
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? nemas problemas
6. Kan du va på en fest utan att dricka? yes
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja, very much
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har redan :D
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? jadå

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? min mamma har sagt, pappa har skrivit
3. Har du syskon? Ja.
4. Har du ljugit på någon fråga? nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? har dom säkert
6. Har du varit full den här månaden? naej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? ja så in i helvete!
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? hehe, nepp
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? naej 
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej

Vem

1. Vem älskar du? dom vet det
2. Vem kan berätta allt för dig? den som vill, jag kan hålla vad som helst inne o försöka hjälpa till med vad som helst, för jag vill att alla ska må bra
3. Vem vill du bli full med? Någon najs vän kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0