You can blame it on me

Det här längtar jag efter grymt mycket, dock har det blivit lite ändrade planer på en grej. Men det är ju bara för att den personen inte vill ha något med mig att göra. Då får jag göra det själv istället...
  • KÖRKORT
  • TATUERING
  • STUDENTEN
Körkortet ska jag kämpa mega för.
Tatueringen så fort jag fyllt 18 typ.
Student, sen kanske jobba utomlands och sen plugga vidare.
Jag har varit glad i flera veckor nu, glad som jag aldrig trodde jag kunde vara, och jag bara längtar efter allt det här. Få gå vidare med allt. Försöka glömma att det var du som sa hejdå.
Men jag kommer vänta, klockan tolv. But I bet you've forgot about that weeks ago.
GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0