50 Cent - 24 kg!

Jag skrev ju tidigare om hur Jared Leto gick upp i vikt för rollen i den där filmen där han spelar John Lennons mördare, men nu har jag fan sett något värre. Här ifrån kommer inlägget där jag tagit bilden, asbra blogg för övrigt!
Men iaf, det är nu 50 Cent som har gått ner 24 kg för en roll i film som han själv regisserat! Jag fattar inte, han var ju hur biffig som helst tidigare, alla hans muskler måste ju ha försvunnit nu! Om han svälte sig så som han gjorde, även om han tränade varje dag, det tar ju på musklerna i stället för fettet att svälta sig, det är något jag har lärt mig iaf, (och jag hoppas ni kmr ihåg det från förra gången jag skrev det.) Men han tränade ju också, så då måste ju lite av musklerna hålla i sig, men inte på ett bra sätt då dom inte får någon näring... Well, de har nog läkare där, och han äter nog upp sig sen igen. Han hade btw också börjat ta bort tatuering från hans armar så han skulle slippa sminka över de sedan! :O
artikel

Så jävla läskigt :( 
-24 kg senare

Kommentarer
Postat av: simone

Han är grym :D

2010-05-28 @ 18:29:59
URL: http://fattybom.se
Postat av: Jasmine

fyfan! han ser död ut.

2010-05-28 @ 20:38:59
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0