9 maj

För första gången på länge känner jag mig säker och förberedd inför provet imorgon, såhär ska jag fortsätta.
Har utöver plugget skrivit massa CV och jobb ansökningar och sånt, bara skicka ut massor. För pengar är något jag känner jag behöver extra av.
Imorgon blir det att vara barnvakt också, åt sötaste Anton. Hoppas bara de går bra, men vi hade askul i lördags så det blir nog inga problem.
Om man bortser från allt ytligt så känner jag mig bara helt borta och nollställd. Tom är nog det rätta ordet.
Jävligt snygg känner jag mig dock idag, men inte gör det saken bättre. Tom.
Nu ska jag dricka upp mitt te och titta lite Grey's innan jag somnar.


snygg

Kommentarer
Postat av: Elin

(^^^) = haj!:D Visst är dom coola? haha:D

2010-05-10 @ 13:26:46
URL: http://thisisit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0