Jennifer's Body!

Hade lite tråkigt en stund idag, så tänkte först kolla The Hills, men det nya avsnittet skulle inte komma upp förens ikväll, så då kollade jag runt på bästa sidan, och hittade denna filmen som jag varit sugen på att se ett tag. Jennifers Body! Ouf, riktigt nasty film! Med Megan Fox som för övrigt faktiskt är jävligt snygg, sen var Amanda Seyfried med också, dock var hennes roll en sån så hon såg riktigt tråkig ut i den här filmen till skillnad mot i Mamma Mia! Adam Brody var ju också med, dock en läskig roll.
Men filmen var grymt bra, läskig ibland, och ganska nasty ibland, I LIKE. Värd film att se iaf! :D



En till, lite bättre, trailer.

Dock när jag ser på både trailerna så är det två bitar, samma bitar, som inte alls är med i filmen... Fast de verkar bara vara en liten sak, som inte spelar någon roll ändå^^

Kommentarer
Postat av: Linnie

Den filmen är bra :) Megan är så snyyyyyyyyygg.

I'll go homo for her! Hahah skoja :)

2010-05-27 @ 21:00:29
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: mrs awesome

Kommer du ihåg vid nyår då jag bodde hos dig i kårsta och min kompis ringde hela tiden och var jätteledsen och ville typ ta livet av sig? Han har inte pratat med mig på 13 veckor.

2010-05-27 @ 22:30:17
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0