Lady Gaga is the Brud med stort B.

Hemkommen från Lady Gaga nu. Det var helt jävla AWESOME. Den där bruden är så grym så det inte ens finns ord för henne. Hatar pengar och vill att man ska vara sig själv, hur många artiser är så, for real?
Men nu ska jag lägga mig i sängen och njuta av all musik som kommit in i mitt huvud under kvällen.
Bilder blir det nog inte så mycket av då jag hade en skön sittplats och en dålig kamera, men har filmer, där finns musiken iaf. Men de ska jag inte se på förens om några dagar kanske, annars blir det så att jag minns de jag ser på bilder och filmer, istället för hela konserten.
GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Linnie

RARARA AAAAH RAMARAMA GAGA OLALALA!!

Fyfan vilken brud asså. Bäst i världen.

2010-05-08 @ 10:34:28
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Paparazzibecka

Sv: tack så mycket!

Jag använder en foundation från Clinique. Men det är mer för lyster och de som har mörk hy, som jag, höhö.

Så den är inte så täckande. Om jag vill täcka med så har jag ett puder från sheer cover. :p

2010-05-08 @ 18:18:03
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0