Le love

Obeskrivligt, älskar varje gång det kommer ett nytt inlägg från lelovebloglovin, det har inte kommit ett enda som inte rört mig eller fått mig le eller gråta. Idag var inget undantag. Texten jag nyss läste var lång, men så värd. Jag har inga tvivel som helst på att det finns en person som är helt rätt för en människa, den rätte finns. Men det finns också människor som är rätt, och kan kännas som den rätte, och det kan räcka. Men ibland har människor tur att hitta den rätte, eller som i den här texten, hitta tillbaka till den rätte som personen träffade när hon var 4 år.
Dock hade jag en dålig känsla i magen av titeln på inlägget, everytime i miss tino... När jag läst färdigt kunde jag inte hjälpa tårarna som rann, men det var inte bara ledsamt. Utan jag har ändå en grym känsla av glädje och hopp, läs texten.

http://leloveimage.blogspot.com/2010/05/everytime-i-miss-tino.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0