Show yourself

Asbra kväll/natt igår. Så sjukt kul att umgås med gamla vänner som man inte träffar så ofta längre, ni är ju bäst!
Sen blev det tårta också, fy fan vad jag svullade... 3 tårtor, känns dock som jag åt en av dom själv, sammanlagt! Katt e jävligt gott asså.
Sen när vi old friends hade suttit i köket ett tag så hoppa vi in till vardagsrummet där de fanns nya personer att lära känna, 3 random guys som älskade mina strumpor! :D
Dock tog hemvägen ca 2 o en halv timme, men det var det värt, skulle aldrig lämna en vän.
Btw, låg DN morgontidningen innanför dörren när jag kom hem, sent, JA.
HHAHAH, hittade fulaste videon på mobilen nu, CIA OCH AMIE!
en av tårtorna!


hm, jag har typ träningvärk i rumpan, wth?




You took my hand
Remember you told me it would be okay
I trusted you to hold my heart
Now fate is pulling me away, from you

Even if I leave you now
And it breaks my heart
Even if I'm not around
I won't give in, I can't give up
On this love.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahahhaha, jag vill se videon! <3

2010-05-02 @ 18:54:29
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/
Postat av: mikkiela

HAHAHAHA TÅRTORNA <3

2010-05-02 @ 18:58:57
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0